Mikołajkowy Joy Box “X MAS”

Mikołajkowy dzień dobiega końca, ale ponieważ i tak znajdujemy się w okresie przedświątecznym mam dla was mały prezent.

camerazoom-20161206143640260

Recenzja zimowego Joy Boxa ! *dziki taniec*

Powiem wam bardzo szczerze, że przy zamawianiu było trochę zawirowań. Sprzedaż rozpoczęła się 1 grudnia o godzinie 15:00, a chętnych było tak wiele, że strona Joya praktycznie po paru minutach siadła. A ja akurat wtedy ubzdurałam sobie, że założę konto i zamówię boxa. Tak, właśnie o feralnej 15:00 na to wpadłam… Link aktywacyjny nie chciał dojść i było trochę stresu, że zakupów nici, ale na szczęście po dłuższej chwili udało mi się dostać do systemu. Cały proces przypominał trochę rejestrację na zajęcia online… (studenci wiedzą o czym teraz piszę).

camerazoom-20161206144230962

To mój pierwszy Joy Box w życiu, skusiła mnie jego bardzo korzystna cena (49zł), a rzeczywista wartość całości wynosi ok. 200zł.  Zakup tego pudełka był więc great dealem :). Wydaje mi się, że obecnie jest to najlepszy box na rynku. Pudełko nie wychodzi co miesiąc, a to pozwala nam odłożyć ewentualne fundusze na zakup. Nie oszukujmy się – roczna subskrypcja jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto: która z nas zużyje tyle kosmetyków, niekoniecznie trafionych… Dodatkowym plusem Joy Boxa jest opcja wybrania produktu bonusowego, który chcemy otrzymać. W podstawie znajduje się 9 kosmetyków + 1 wybrany przez nas co daje aż 10 produktów w pudełku.

ZAWARTOŚĆ PODSTAWOWA:

1

(6 kosmetyków, na które czekałam szczególnie, od lewej):

  • 1) Semilac, Oliwka do manicure (wylosowałam cytrynowy)
  • 2) Catrice, Lakier do paznokci Ultimate Nail
  • 3) Vianek, Odżywczy krem do rąk z ekstaktem z chmielu
  • 4) Wibo, Paleta rozświetlaczy Strobing Make Up
  • 5) Garnier, Maski Kompleks Moisture+

Spieszę z wyjaśnieniami, dlaczego moje serce należy do tych produktów. Kontynuujemy od lewej. 1. Oliwka do manicure jest niezwykle przydatnym kosmetykiem, jeśli dbamy o wygląd naszych paznokci. Używa się jej w okolicy skórek, aby płytka rosła mocna i odżywiona. 2. Klasyczna czerwień, co bardziej może się kojarzyć ze świętami? Poza tym pasuje też na inne okazje 🙂 3. O tej polskiej marce jest teraz głośno – krem ma cudowny i zarazem naturalny skład. 4. Kolekcjonuję dobre paletki, szaleję za nimi. A rozświetlacze… Istnieje coś co piękniej podkreśla naszą skórę? 5. Kolejne hity. Maski w płachcie dopiero podbijają nasz rynek kosmetyczny. O dawna stosują je Koreanki, które na pielęgnacji twarzy znają się jak nikt inny.

fghd
(4, które także są ciekawe, od lewej):

  • 6) Dermedic, Płyn micelarny H2O
  • 7) Spa Vintage Body Oil, Kaszmirowy olejek do kąpieli
  • 8) Ollian active, Bioaktywny krem barierowy
  • 9) Kneipp, Bio-olejek do ciała
  • 10) Yankee Candle, Świeczka zapachowa All is bright (PRODUKT DO WYBORU)

6. Mam krem o przedłużonym nawilżeniu z tej serii i poleciłabym go każdej kobiecie. Kto wie, może płyn micelarny będzie równie dobry? 7. Olejek, tym razem do kąpieli. Czas odstawić żele pod prysznic.8. Zbawienie dla skóry atopowej i wrażliwej. Godny polecenia każdemu, kto cierpi z powodu problemów dermatologicznych. 9. Oto produkt, który skutecznie wypiera wszelkie napakowane konserwantami balsamy. Ten dodatkowo poprawia wygląd nieestetycznych blizn i rozstępów. Na zmarszczki musi działać podobnie. Cudo.  10. Wybrałam świeczkę zapachową, bo wołała “weź mnie” 😛

RESZTA PRODUKTÓW DO WYBORU:

4-copy

(zdjęcia ze strony joy.pl/joybox/, od lewej):

  • Vipera, Cień do powiek
  • Oilove, Olej kokosowy
  • Mincer Pharma, Regenerująca maska w kremie do twarzy
  • Arkana, Zaawansowany krem z kwasem pirogronowym
  • Indigo, Serum z jojobą/mirrą
  • Vipera, Szminka do ust

*

Podsumowanie będzie krótkie i treściwe: 10/10.

Jak wy oceniacie produkty? Może macie inne zdanie? Aaa i co dostaliście na Mikołajki…

Jak zwykle czekam na komentarze 🙂

2 thoughts on “Mikołajkowy Joy Box “X MAS”

Leave a Reply

