Shiny Box sierpień 2016 openbox + maj/lipiec

Jak w temacie: szybka recenzja i opis trzech pudełek z kosmetykami. – sierpniowego “Like a dream”, lipcowego “Beach please” i majowego “Majowo mi” (2016).

_DSC0151


Shiny Box przygotował dla konsumentów specjalną letnią promocję : 3 pudełka w cenie 2. Dodatkowo jeśli zmówimy jakiekolwiek sierpniowe pudełko  “Like a dream”, przesyłkę wrześniową otrzymamy w wersji maxi size.

_DSC0157

Pudełka z kosmetykami otrzymałam dzień po ogłoszeniu wysyłki, wszystkie przyszły w idealnym stanie, a same produkty miały dobrą datę ważności (wspominam o tym fakcie, gdyż ostatnio ze strony subskrybentów pojawiły się opinie o tym, iż w pudełkach umieszczane są kosmetyki z krótką datą przydatności do użycia).

LIKE A DREAM (sierpień)

_DSC0167_DSC0178 

W boxsie znajdziemy:

  • Micer Pharma, Vita-C-Infusion 601 intensywnie nawilżający krem na dzień [p]
  • Elfa Pharm, O’Herbal produkt do włosów (szampon/odżywka)
  • Vitotal, Zestaw witamin i minerałów [p]
  • Stenders, Żurawinowy lub borówkowy krem do rąk [p]
  • Biały Jeleń, Kremowy żel pod prysznic [p]
  • Joanna, Oleje Świata balsam na suche miejsca 3 w 1/ Sweet Fantasy ekspresowa odżywka do włosów kokos [p]
  • +Standers, Creamy body scrub żurawina/borówka [próbka]

Jeśli chodzi o to pudełko, wydaje mi się bardzo udane i adekwatne do motywu przewodniego jakim jest regeneracja. Intensywnie nawilżający krem to chyba mój ulubiony produkt, niemal strzał w dziesiątkę po wakacjach. Witamina C zawarta w nim działa zbawiennie na skórę wysuszoną wszech-prażącym słońcem. Zauważyłam, że Shinybox zaczął stawiać też na suplementy diety, które mają za zadanie podbudować nas od wewnątrz… w końcu wszyscy wiemy, że zdrowie=piękno. Szampon, krem do rąk i odżywka do włosów – okej, nie mam zastrzeżeń, jest co wąchać. Żel pod prysznic wydaje mi się najbardziej ‘zwyczajny’ , wręcz szary niczym jeleń w tym zestawieniu, jednak wiem, że i tak go zużyję. Box sierpniowy oceniam na plus 🙂

BEACH PLEASE (lipiec)

_DSC0164_DSC0165

W boxsie znajdziemy:

  • Stenders, Naturalna morska gąbka
  • Stenders, Różana musująca kula do kąpieli [p]
  • Dove, Kremowa kostka myjąca [p]
  • Delia Cosmetics, Pomadka do ust Satine Lips [p]
  • Gliss Kur, Szampon Ultimate Color
  • Pierre René Tusz do rzęs [p]
  • Farmona, RADICAL Serum wzmacniające do włosów/ NIVELAZIONE Krem do stóp/  TUTTI FRUTTI Krem do dłoni i paznokci
  • Bombay Bazaar Swati, Naturalna henna
  • REXONA, Antyperspirant Active Shield (na zdjęciu się schował <3) [p]

Znów Stenders, ale opinie są takie, że to dobra firma. Ja powiem tak: zobaczymy. Jak na razie znajduję się z daleka od wszelkiej maści wanien, więc kuli do kąpieli nie wypróbuję. Chyba, że w rzece, ale akurat tej nie polecam do żadnych aktywności związanych z higieną. Szczerze mówiąc nie mam też pojęcia co wspólnego z wakacyjnym okresem ma mydło i henna. To drugie umieszczone w pudełku może dlatego, że kojarzy się z podróżą do Indii. Kto wie. Serum, szampon lala. Buziaki dla ShinyBoxa za tusz do rzęs i szminkę, kolekcja kolorówki powiększa się, a co za tym idzie – szerokość uśmiechu na twarzy także.

MAJOWO MI (maj)

_DSC0159 copy_DSC0162

W boxsie znajdziemy:

  • Efektima, Masło do ciała z serii Miracle
  • Joanna, Peeling myjący do ciała z truskawką Naturia Body [p]
  • Oillan Active, Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli [p]
  • Delia, Plastry z woskiem do depilacji ciała (też gdzieś się schowały) [p]
  • Schwarzkopp, Spray teksturujący/ Maseczka Oil Nutritive [p]
  • APN, Hydrovital Intensywnie nawilżający krem na dzień / Regenerujący krem na noc/ Intensywnie nawilżający krem pod oczy/ Łagodząca woda micelarna [p]

Los tak chciał, że otrzymałam najgorszą wersję pudełka (oczywiście najgorszą dla mnie, dla innej osoby mogłoby to być idealne zestawienie:). Po cichu liczyłam na krem pod oczy/na noc oraz maseczkę do włosów z olejami, a dostałam wodę micelarną i spray teksturujący, którego nie potrzebuję, bo moje włosy i bez tego mają fakturę kartonu. Peelingów mam dużo i niekoniecznie zużywam je szybko, ale truskawka to przyjemny zapach. Moją pewność siebie podbudowały znacząco czekoladowe plastry do depilacji (które już dawno chciałam wypróbować), bioaktywna emulsja do mycia i masełko do ciała. I teraz malusia adnotacja -nie zrozumcie mnie źle – kosmetyki bardzo mi się podobają, jednak tym razem zabrakło trochę szczęścia.

***

Jeśli też chcesz zamówić swoje pojedyncze pudełko kliknij TUTAJ

Subskrypcja – pudełko co miesiąc klik w TYM MIEJSCU

 

Leave a Reply

